پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:58 - 1399/02/09

خبر بد برای کارگران و بازنشستگان/اسناد زیان های "رایتل" متعلق به شستای تامین اجتماعی لو رفت

شرکت رایتل با حدود 1183 نیروی تمام وقت و پاره وقت یکی از شرکت های تابعه شستا(شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) است که طبق آخرین اسناد مالی رشد فزاینده زیان خالص و انباشته را تجربه نموده است.

به گزارش کارگر آنلاین، به نقل از سایت خط بازار ، شرکت رایتل با حدود 1183 نیروی تمام وقت و پاره وقت یکی از شرکت های تابعه شستا(شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) است. طبق آخرین صورت های مالی منتشر شده، زیان خالص این شرکت تا پایان سال مالی منتهی به 1397، در حدود 567 میلیارد تومان می باشد که نسبت به سال قبل از آن در حدود 40 درصد افزایش داشته است. همچنین میزان زیان انباشته این شرکت در پایان سال 97 در حدود 1700 میلیارد تومان بوده است که رشدی در حدود 48 درصد را تجربه نموده است.

 

 

از دیگر نکات قابل توجه در صورت های مالی، هزینه پرداختی این شرکت به صداوسیما بابت تبلیغات است که در حدود 50 میلیارد تومان با سررسید(فرودین تا اسفند 1398) می باشد. همچنین طبق اسناد مالی مذکور میزان تسهیلات مالی اخذ شده توسط رایتل با چک و سفته در حدود 178 میلیارد تومان بوده است.

 

 

 

درآمدهای عملیاتی رایتل در سال 1397 در خصوص فروش سیم کارت و تجهیزات به شرح ذیل است:

 

 

وضعیت درآمدهای حاصل از ارائه خدمات این شرکت نیز عبارت است از:

 

 

در بخش هزینه ها رایتل در سال 1397 در حدود 144 میلیارد تومان صرف تبلیغات، بازاریابی و تبلیغات نموده است که علت افزایش آن نسبت به سال قبل از آن به علت افزایش در قرارداد صداوسیما برای تبلیغات عنوان شده است. این در حالی است که کل هزینه حقوق و مزایا در سال 1397 در حدود 18 میلیارد تومان شده است.

 

 

انتهای پیام

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین